Büro açılışı yapan meslek mensuplarımızın, vergi dairesi açılışını takip eden ilk 15 içerisinde, odamıza başvuru yaparak, büro açılışlarını bildirmeleri gerekmektedir. Büro açılışı için gerekli olan belgeler aşağıda verilmiştir. Büro açılışı yapan üyelerimizin sigorta kaydının olmaması gerekmekte olup, Odamıza başvuru esnasında kontrolleri yapılacaktır. Açılış nedeniyle sigorta çıkışı yapan üyelerimizin kaşe talebi işlemleri sırasında işten ayrılış bildirgesini Odamıza göndermesi zorunludur. Gerekli Olan Belgeler Büro Açılış Dilekçesi (Matbu Form Aşağıdadır) 3 Adet Çalışanlar Listesine Kayıt Formu (Matbu Form Aşağıdadır) 3 Adet Yoklama Fişi Fotokopisi 1 Adet Vergi Levhası Fotokopisi 1 Adet Resim 1 Adet İkametgah Belgesi Büro Tescil Belgesi Ücreti 3.000,00 TL. (Ödemenizi E-BİRLİK sisteminden kredi kartı ile yapabilirsiniz.)
|